pieczona zimowa owsianka
Blog dietetyczny,  Piękna kobieta,  Przepisy,  Płodność

Zimowa pieczona owsianka

Coś bym zjadła. Na blacie leży smętnie jakaś pomarańcza.

Ojej, co by tu zrobić…?

Jeszcze tylko jajko, mleko i przyprawy i wyczarujemy zimową pieczoną owsiankę.

Kto wpadł na pomysł, żeby upiec uwsiankę? Nie wiem, ale był geniszuem!

Przepis pochodzi z mojego e-booka „Płodne Święta” ❤️

Masz PCOS albo IO? Szukasz czegoś słodkiego na śniadanie? I nie masz pewnie czasu? 😁

To konkretne i szybkie w zrobieniu danie można jeść zarówno na zimno jak i na gorąco. Trochę przypomina zakalcowate ciasto, do którego smaku będziesz regularnie wracać. 😊

To jest owsianka, która będzie lepsza niż płatki z mlekiem na śniadanie. Wierz mi i zrób ❤️😁 Rozpieści Twoje hormony 😊🙏🏻

Zimowa pieczona owsianka


Potrzebujesz:
– 45 gramów płatków owsianych,
– 150 gramów jogurtu naturalnego,
– 100 ml ulubionego mleka,
– jajko,
– łyżeczka cynamonu,
– pol łyżeczki kardamonu,
– pomarańczę pokrojoną w cząstki.

Jak zrobić zimową pieczoną owsiankę?

Nastaw piekarnik na 180 stopni.
Do niewielkiego naczynia żaroodpornego wsyp płatki, mleko, jogurt, cynamon, kardamon i wbij jajko. Wymieszaj wszystko do połączenia składników. Na koniec dodaj pokrojoną pomarańczę i wymieszaj ją w masę.
Piecz 25 minut.

Podawaj z pokruszonymi orzechami włoskimi.

Protip – przy IO i PCOS bardzo sprawdza się, jeśli ta owsianka jest spożywana na kolejny dzień w formie „ciasta” (może być podgrzana).

Zrobisz? Lubisz takie smaki?
Morsujesz? 🤣🤣🤣 (pytanie tego sezonu)

Wpadnij do mnie na IG – dzieje się! 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.